Toggle the Widgetbar

Timetable

/* * Custom CSS For Timetable */ #sched-schedule-2-1235576396 .sched-column-header { background: #e8e8e8; color: #3f3f3f; } #sched-schedule-2-1235576396 .sched-column-header:after { background: #ffffff; } #sched-schedule-2-1235576396 .sched-columns .sched-column:last-child .sched-column-header:after { background: #e8e8e8; } #sched-schedule-2-1235576396 .sched-column-bg-block { background: #ffffff; border-color: #e8e8e8; } #sched-schedule-2-1235576396 .sched-column-bg-block:after { background: #f5f5f5; } #sched-schedule-2-1235576396 .sched-row-no-title .sched-column .sched-column-bg { box-shadow: 0 -1px 0 #e8e8e8; } #sched-schedule-2-1235576396 .sched-title { color: #3f3f3f; } #sched-schedule-2-1235576396 .sched-time-value { color: #3f3f3f; } #sched-schedule-2-1235576396 .sched-event .sched-event-inner { color: #ffffff; text-align: center; } #sched-schedule-2-1235576396 .sched-event.sched-event-invert .sched-event-inner { } #sched-schedule-2-1235576396 .sched-event-title { text-overflow: ellipsis; white-space: nowrap; overflow: hidden; } /*#sched-schedule-2-1235576396 a.sched-event.sched-event-sort-hidden { opacity: 0; }*/ #sched-schedule-2-1235576396 .sched-sort .sched-sort-current .sched-sort-current-label { width: 100px; } #sched-schedule-2-1235576396 .sched-sort.sched-sort-open .sched-sort-dropdown .sched-sort-current .sched-sort-current-label { width: 180px; } /* * Custom CSS Event Popup */ #sched-schedule-2-1235576396-popup .sched-popup-description { } #sched-schedule-2-1235576396-popup .sched-popup-description .sched-meta a, #sched-schedule-2-1235576396-popup .sched-popup-description .sched-popup-description-text a { color: #18bc9c; } #sched-schedule-2-1235576396-popup .sched-popup-description .sched-meta, #sched-schedule-2-1235576396-popup .sched-popup-description .sched-popup-description-text { color: #535353; background: #ffffff; }

Timetable

Showing All
Hatha yoga
Body Art
Vinyasa flow
Yin yoga
Pregnant yoga
Baby-mom yoga
Children yoga
Astanga
Workshop
Teen ypga
Pilates
Balance yoga
Course
Workshop
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
Monday
Hatha yoga
08:30 - 10:00
Ildi Polyvás

Pilates
10:00 - 11:00
Judit Koncz

With the Pilates movement system, achieve a singular harmony between body and spirit. Recommended for anyone who wants to do themselves and their body a favor. It is effective in healing in the following instances: • back pain • injuries or pain from asymmetric posture or muscle use • limited flexibility • posture imperfections • injury prevention • sport and dance injuries, illnesses and surgery • post-partum complaints • stressful lifestyle • sedentary work

Yoga for pregnants - Registration required!
11:00 - 12:30
Ágota Kálóczi

Hatha yoga
13:30 - 15:00
Andi Shakti

Hatha yoga (ha=sun, tha=moon) refers to the balance of the sun and moon in your system. The most widespread, "classic" style of yoga (for many yoga is hatha yoga). The various directions of yoga are based on this.

Baby - mommy yoga - Registration required!
15:45 - 17:15
Ágota Kálóczi

Hatha yoga
17:30 - 19:00
Ildi Polyvás

Hatha yoga (ha=sun, tha=moon) refers to the balance of the sun and moon in your system. The most widespread, "classic" style of yoga (for many yoga is hatha yoga). The various directions of yoga are based on this.

Pilates
19:00 - 20:00
Judit Koncz

With the Pilates movement system, achieve a singular harmony between body and spirit. Recommended for anyone who wants to do themselves and their body a favor. It is effective in healing in the following instances: • back pain • injuries or pain from asymmetric posture or muscle use • limited flexibility • posture imperfections • injury prevention • sport and dance injuries, illnesses and surgery • post-partum complaints • stressful lifestyle • sedentary work

Yin yoga
19:00 - 20:30
Dóra Musitz

Yoga for pregnants - registration required!
17:30 - 19:00
Ágota Kálóczy

Tuesday
Hatha yoga
08:30 - 10:00
Andi Shakti

Hatha yoga (ha=sun, tha=moon) refers to the balance of the sun and moon in your system. The most widespread, "classic" style of yoga (for many yoga is hatha yoga). The various directions of yoga are based on this.

MyPilates
10:00 - 11:00
Dorottya Geszler

Yoga for teenagers
16:30 - 17:30
Zsuzsi Róna

Hatha yoga
17:30 - 19:00
Adri Haraszti

Hatha yoga (ha=sun, tha=moon) refers to the balance of the sun and moon in your system. The most widespread, "classic" style of yoga (for many yoga is hatha yoga). The various directions of yoga are based on this.

BodyART
19:00 - 20:00
Barbara Kangyerka

Ashtanga yoga- mysore
07:00 - 08:30
Adrienn P. Kovács

Ashtanga = 8 days, in the Patanjali system (Known in the West as Power Yoga) A dynamic direction for advanced yoga practitioners. A series of movements, continuous asanas, united by breathing.

Vinyasa flow
11:00 - 12:30
Kati Barton

Astanga
19:00 - 20:30
Zsuzsi Róna

Wednesday
Hatha yoga in English
09:30 - 11:00
Adri Haraszti

Pilates
10:00 - 11:00
Juci Koncz

Pilates
10:00 - 11:00
Judit Koncz

Yoga for pregnants - Registration required!
11:00 - 12:30
Kálóczy Ágota

Baby-mommy Yoga - Registration required!
13:00 - 14:30
Kálóczy Ágota

Hatha yoga
17:30 - 19:00
Szabó Tamás

Hatha yoga (ha=sun, tha=moon) refers to the balance of the sun and moon in your system. The most widespread, "classic" style of yoga (for many yoga is hatha yoga). The various directions of yoga are based on this.

Pilates
19:00 - 20:00
Judit Koncz

With the Pilates movement system, achieve a singular harmony between body and spirit. Recommended for anyone who wants to do themselves and their body a favor. It is effective in healing in the following instances: • back pain • injuries or pain from asymmetric posture or muscle use • limited flexibility • posture imperfections • injury prevention • sport and dance injuries, illnesses and surgery • post-partum complaints • stressful lifestyle • sedentary work

Vinyasa flow
08:30 - 10:00
Berta Jagicza

BodyART
08:30 - 09:30
Barbara Kangyerka

Yoga for women
19:00 - 20:30
Anna Práger

Hatha yoga
11:00 - 12:30
Regina Husnullina

Body ART
18:00 - 19:00
Krisztina Czina

Thursday
Body Art
17:30 - 18:30
Párvy Patricia

A Body Art azoknak ajánlott, akik a jógánál kicsit többet szeretnének: nemcsak ellazulni, felfrissülni, kikapcsolni, de a testüket is formálni a gyakorlatok közben. A Body Art tökéletes választás erre, hiszen több mozgásforma elemeiből építkezik. Az órákon helyet kapnak a gyógytorna, a japán do-in, a pilates és a jóga mozdulatai is. A Body Art gyakorlása során, csakúgy, mint a jógában, fontos szerepet játszik a tudatos légzés, amit az óra egész ideje alatt tartani kell. A gyakorlatok inkább a nyújtásra fókuszálnak, mintsem a tornára, vagy az erősítésre. Az egy órás foglalkozásoknak dinamikus jellege van, a gyakorlatok lendületesen követik egymást, intenzívebb és nyugodtabb szakaszokat váltogatva. Ez a kímélő jellege alkalmassá teszi a Body Artot arra, hogy széles közönséget mozgasson meg. Idősebbek, gerincbántalmakban szenvedők, vagy ízületi problémákkal, sérülésekkel küzdők is nyugodtan űzhetik rendszeresen. Feszesít, izmot fejleszt, megnyugtat és az egyensúlyt is javítja.

Pilates in English
10:00 - 11:00
Blanka Fekete

With the Pilates movement system, achieve a singular harmony between body and spirit. Recommended for anyone who wants to do themselves and their body a favor. It is effective in healing in the following instances: • back pain • injuries or pain from asymmetric posture or muscle use • limited flexibility • posture imperfections • injury prevention • sport and dance injuries, illnesses and surgery • post-partum complaints • stressful lifestyle • sedentary work

Hatha yoga
08:30 - 10:00
Adrienn Haraszti

Functional workout - Registration required!
15:30 - 16:30
Tamás Szabó

Gyerek jóga
16:30 - 17:30
Zsuzsi Róna

Hatha yoga
16:30 - 17:30
Ildi Polyvás

Pilates
19:00 - 20:00
Barbi Kangyerka

Singing Bowl Meditation - Registration required! 03.28.
19:00 - 20:00
Orsi Balogh

Next occasion: 28th March 2019 Every second Thursday in a month. Minimum number of participants: 4 persons. 2900 HUF/occasion. Registration: until the end of last Tuesday before the event.

Astanga yoga - guided
07:00 - 08:30
Adrienn P. Kovács

Ashtanga = 8 days, in the Patanjali system (Known in the West as Power Yoga) A dynamic direction for advanced yoga practitioners. A series of movements, continuous asanas, united by breathing.

Kundalini yoga
10:00 - 11:30
Ildi Polyvás

Kundalini yoga
17:30 - 19:00
Ildi Polyvás

Friday
Pilates
10:00 - 11:00
Judit Koncz

With the Pilates movement system, achieve a singular harmony between body and spirit. Recommended for anyone who wants to do themselves and their body a favor. It is effective in healing in the following instances: • back pain • injuries or pain from asymmetric posture or muscle use • limited flexibility • posture imperfections • injury prevention • sport and dance injuries, illnesses and surgery • post-partum complaints • stressful lifestyle • sedentary work

Hatha yoga
17:30 - 19:00
Tamás Szabó

Hatha yoga
19:00 - 20:30
Tamás Szabó

Vinyasa flow
08:30 - 10:00
Kati Barton

Astanga
09:00 - 10:30
Zsuzsi Rónai

Hatha yoga
13:30 - 15:00
Andi Shakti

BodyART
16:30 - 17:30
Barbi Kangyerka

Saturday
Body ART
10:00 - 11:00
Párvy Patrícia

A Body Art azoknak ajánlott, akik a jógánál kicsit többet szeretnének: nemcsak ellazulni, felfrissülni, kikapcsolni, de a testüket is formálni a gyakorlatok közben. A Body Art tökéletes választás erre, hiszen több mozgásforma elemeiből építkezik. Az órákon helyet kapnak a gyógytorna, a japán do-in, a pilates és a jóga mozdulatai is. A Body Art gyakorlása során, csakúgy, mint a jógában, fontos szerepet játszik a tudatos légzés, amit az óra egész ideje alatt tartani kell. A gyakorlatok inkább a nyújtásra fókuszálnak, mintsem a tornára, vagy az erősítésre. Az egy órás foglalkozásoknak dinamikus jellege van, a gyakorlatok lendületesen követik egymást, intenzívebb és nyugodtabb szakaszokat váltogatva. Ez a kímélő jellege alkalmassá teszi a Body Artot arra, hogy széles közönséget mozgasson meg. Idősebbek, gerincbántalmakban szenvedők, vagy ízületi problémákkal, sérülésekkel küzdők is nyugodtan űzhetik rendszeresen. Feszesít, izmot fejleszt, megnyugtat és az egyensúlyt is javítja.

Hatha yoga
11:00 - 12:30
Adri Haraszti

A legismertebb jógatípus, sokak szerint ez az „alap-jóga”. A hatha jóga órákon főleg az ászanák (testhelyzetek) precíz, anatómiailag helyes kivitelezésével foglalkozunk, emellett hangsúlyos az egyszerűbb pránajáma gyakorlatok (légzőgyakorlatok) elsajátítása. Az ászanák pontos beállítása először fizikai szinten történik. A hatha jóga célja ezzel nemcsak a fizikai test egészségének helyreállítása, hanem az ászanák elsajátításával a finomenergetikai blokkok oldása és a finomabb érzetek megtapasztalása, ezzel a gyakorló tudatának megnyitása a tapasztalás szubtilisabb szintjei felé. Ugyanez igaz a légzés uralására (a pránajáma gyakorlatokra) is: a légzés közvetlen hatással van az idegrendszerre és a tudati folyamatokra, így légzéstechnikákkal olyan blokkok és korlátok oldhatók, melyeket azelőtt a gyakorló személyisége szerves részének tekintett. Ezen tudati korlátok, koncepciók és a – társadalmi benyomások hatására – önmagunkról kialakult kép lazulásával pedig az ember közelebb kerülhet valódi természetéhez, mert megszűnnek az elme tartalmával való téves azonosulások. A tradicionális hatha jóga elsődleges célja az élet meghosszabbítása és egy kényelmes, boldog létezés a testben. Erre valók a nyújtó, erősítő, egyensúly gyakorlatok, melyekkel megeddzük a testet, elmét és felkészítjük a légzőgyakorlatokra. Ezután következhetnek a légzőgyakorlatok, melyek a légzőszervek, légző izmok fejlesztése mellett a tudat működésére is befolyással vannak. Ezáltal a hatha jóga edzi a testet, segít az ideális testsúly elérésében és stresszoldásra is kiváló, hiszen a hosszú kilégzésekre végzett nyújtó, lazító gyakorlatok tökéletesek a feszültség levezetésére és az óravégi relaxációnak is fontos szerepe van a munka és a hétköznapok során felgyülemlett feszültség, stressz kezelésében.

Astanga yoga
08:15 - 10:00
Adri Haraszti

Relaxation - Registration required!
16:00 - 17:00
Éva Gellért 04.04.

Only in Hungarian. Every second Saturday from 12th January, 2019.

Pilates
09:00 - 10:00
Jolán Márta-Tóth

Sunday
Body Art
10:00 - 11:00
Párvy Patrícia

A Body Art azoknak ajánlott, akik a jógánál kicsit többet szeretnének: nemcsak ellazulni, felfrissülni, kikapcsolni, de a testüket is formálni a gyakorlatok közben. A Body Art tökéletes választás erre, hiszen több mozgásforma elemeiből építkezik. Az órákon helyet kapnak a gyógytorna, a japán do-in, a pilates és a jóga mozdulatai is. A Body Art gyakorlása során, csakúgy, mint a jógában, fontos szerepet játszik a tudatos légzés, amit az óra egész ideje alatt tartani kell. A gyakorlatok inkább a nyújtásra fókuszálnak, mintsem a tornára, vagy az erősítésre. Az egy órás foglalkozásoknak dinamikus jellege van, a gyakorlatok lendületesen követik egymást, intenzívebb és nyugodtabb szakaszokat váltogatva. Ez a kímélő jellege alkalmassá teszi a Body Artot arra, hogy széles közönséget mozgasson meg. Idősebbek, gerincbántalmakban szenvedők, vagy ízületi problémákkal, sérülésekkel küzdők is nyugodtan űzhetik rendszeresen. Feszesít, izmot fejleszt, megnyugtat és az egyensúlyt is javítja.

Hatha yoga
11:00 - 12:30
Balázs Szirtes

Hatha jóga A legismertebb jógatípus, sokak szerint ez az „alap-jóga”. A hatha jóga órákon főleg az ászanák (testhelyzetek) precíz, anatómiailag helyes kivitelezésével foglalkozunk, emellett hangsúlyos az egyszerűbb pránajáma gyakorlatok (légzőgyakorlatok) elsajátítása. Az ászanák pontos beállítása először fizikai szinten történik. A hatha jóga célja ezzel nemcsak a fizikai test egészségének helyreállítása, hanem az ászanák elsajátításával a finomenergetikai blokkok oldása és a finomabb érzetek megtapasztalása, ezzel a gyakorló tudatának megnyitása a tapasztalás szubtilisabb szintjei felé. Ugyanez igaz a légzés uralására (a pránajáma gyakorlatokra) is: a légzés közvetlen hatással van az idegrendszerre és a tudati folyamatokra, így légzéstechnikákkal olyan blokkok és korlátok oldhatók, melyeket azelőtt a gyakorló személyisége szerves részének tekintett. Ezen tudati korlátok, koncepciók és a – társadalmi benyomások hatására – önmagunkról kialakult kép lazulásával pedig az ember közelebb kerülhet valódi természetéhez, mert megszűnnek az elme tartalmával való téves azonosulások. A tradicionális hatha jóga elsődleges célja az élet meghosszabbítása és egy kényelmes, boldog létezés a testben. Erre valók a nyújtó, erősítő, egyensúly gyakorlatok, melyekkel megeddzük a testet, elmét és felkészítjük a légzőgyakorlatokra. Ezután következhetnek a légzőgyakorlatok, melyek a légzőszervek, légző izmok fejlesztése mellett a tudat működésére is befolyással vannak. Ezáltal a hatha jóga edzi a testet, segít az ideális testsúly elérésében és stresszoldásra is kiváló, hiszen a hosszú kilégzésekre végzett nyújtó, lazító gyakorlatok tökéletesek a feszültség levezetésére és az óravégi relaxációnak is fontos szerepe van a munka és a hétköznapok során felgyülemlett feszültség, stressz kezelésében.

+Toggle the Widgetbar