Toggle the Widgetbar

Timetable

/* * Custom CSS For Timetable */ #sched-schedule-2-432920943 .sched-column-header { background: #e8e8e8; color: #3f3f3f; } #sched-schedule-2-432920943 .sched-column-header:after { background: #ffffff; } #sched-schedule-2-432920943 .sched-columns .sched-column:last-child .sched-column-header:after { background: #e8e8e8; } #sched-schedule-2-432920943 .sched-column-bg-block { background: #ffffff; border-color: #e8e8e8; } #sched-schedule-2-432920943 .sched-column-bg-block:after { background: #f5f5f5; } #sched-schedule-2-432920943 .sched-row-no-title .sched-column .sched-column-bg { box-shadow: 0 -1px 0 #e8e8e8; } #sched-schedule-2-432920943 .sched-title { color: #3f3f3f; } #sched-schedule-2-432920943 .sched-time-value { color: #3f3f3f; } #sched-schedule-2-432920943 .sched-event .sched-event-inner { color: #ffffff; text-align: center; } #sched-schedule-2-432920943 .sched-event.sched-event-invert .sched-event-inner { } #sched-schedule-2-432920943 .sched-event-title { text-overflow: ellipsis; white-space: nowrap; overflow: hidden; } /*#sched-schedule-2-432920943 a.sched-event.sched-event-sort-hidden { opacity: 0; }*/ #sched-schedule-2-432920943 .sched-sort .sched-sort-current .sched-sort-current-label { width: 100px; } #sched-schedule-2-432920943 .sched-sort.sched-sort-open .sched-sort-dropdown .sched-sort-current .sched-sort-current-label { width: 180px; } /* * Custom CSS Event Popup */ #sched-schedule-2-432920943-popup .sched-popup-description { } #sched-schedule-2-432920943-popup .sched-popup-description .sched-meta a, #sched-schedule-2-432920943-popup .sched-popup-description .sched-popup-description-text a { color: #18bc9c; } #sched-schedule-2-432920943-popup .sched-popup-description .sched-meta, #sched-schedule-2-432920943-popup .sched-popup-description .sched-popup-description-text { color: #535353; background: #ffffff; }

Timetable

Showing All
Hatha yoga
Body Art
Vinyasa flow
Yin yoga
Pregnant yoga
Baby-mom yoga
Children yoga
Astanga
Workshop
Teen ypga
Pilates
Balance yoga
Course
Workshop
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
Tuesday
Hatha yoga
08:30 - 10:00
Andi Shakti

Hatha yoga (ha=sun, tha=moon) refers to the balance of the sun and moon in your system. The most widespread, "classic" style of yoga (for many yoga is hatha yoga). The various directions of yoga are based on this.

MyPilates
10:00 - 11:00
Dorottya Geszler

Hatha yoga
17:30 - 19:00
Adrienn Haraszti

Hatha yoga (ha=sun, tha=moon) refers to the balance of the sun and moon in your system. The most widespread, "classic" style of yoga (for many yoga is hatha yoga). The various directions of yoga are based on this.

Astanga
19:00 - 20:30
Adrienn Haraszti

Body Art
19:00 - 20:00
Barbi Kangyerka

Wednesday
Hatha yoga
17:30 - 19:00
Szabó Tamás

Hatha yoga (ha=sun, tha=moon) refers to the balance of the sun and moon in your system. The most widespread, "classic" style of yoga (for many yoga is hatha yoga). The various directions of yoga are based on this.

Pillates
10:00 - 11:00
Judit Koncz

Yoga for pregnants - Registration required!
11:00 - 12:30
Ágota Kálóczi

Baby-mommy yoga -Registration required!
13:00 - 14:30
Ágota Kálóczi

Body Art
18:00 - 19:00
Krisztina Czina

Pilates
19:00 - 20:00
Judit Koncz

Thursday
Body Art
17:30 - 18:30
Párvy Patricia

A Body Art azoknak ajánlott, akik a jógánál kicsit többet szeretnének: nemcsak ellazulni, felfrissülni, kikapcsolni, de a testüket is formálni a gyakorlatok közben. A Body Art tökéletes választás erre, hiszen több mozgásforma elemeiből építkezik. Az órákon helyet kapnak a gyógytorna, a japán do-in, a pilates és a jóga mozdulatai is. A Body Art gyakorlása során, csakúgy, mint a jógában, fontos szerepet játszik a tudatos légzés, amit az óra egész ideje alatt tartani kell. A gyakorlatok inkább a nyújtásra fókuszálnak, mintsem a tornára, vagy az erősítésre. Az egy órás foglalkozásoknak dinamikus jellege van, a gyakorlatok lendületesen követik egymást, intenzívebb és nyugodtabb szakaszokat váltogatva. Ez a kímélő jellege alkalmassá teszi a Body Artot arra, hogy széles közönséget mozgasson meg. Idősebbek, gerincbántalmakban szenvedők, vagy ízületi problémákkal, sérülésekkel küzdők is nyugodtan űzhetik rendszeresen. Feszesít, izmot fejleszt, megnyugtat és az egyensúlyt is javítja.

Kundalini yoga
17:30 - 19:00
Ildi Polyvás

Friday
Pilates
10:00 - 11:00
Judit Koncz

With the Pilates movement system, achieve a singular harmony between body and spirit. Recommended for anyone who wants to do themselves and their body a favor. It is effective in healing in the following instances: • back pain • injuries or pain from asymmetric posture or muscle use • limited flexibility • posture imperfections • injury prevention • sport and dance injuries, illnesses and surgery • post-partum complaints • stressful lifestyle • sedentary work

Hatha yoga
17:30 - 19:00
Szirtes Balázs

Saturday
Body Art
10:00 - 11:00
Párvy Patrícia

A Body Art azoknak ajánlott, akik a jógánál kicsit többet szeretnének: nemcsak ellazulni, felfrissülni, kikapcsolni, de a testüket is formálni a gyakorlatok közben. A Body Art tökéletes választás erre, hiszen több mozgásforma elemeiből építkezik. Az órákon helyet kapnak a gyógytorna, a japán do-in, a pilates és a jóga mozdulatai is. A Body Art gyakorlása során, csakúgy, mint a jógában, fontos szerepet játszik a tudatos légzés, amit az óra egész ideje alatt tartani kell. A gyakorlatok inkább a nyújtásra fókuszálnak, mintsem a tornára, vagy az erősítésre. Az egy órás foglalkozásoknak dinamikus jellege van, a gyakorlatok lendületesen követik egymást, intenzívebb és nyugodtabb szakaszokat váltogatva. Ez a kímélő jellege alkalmassá teszi a Body Artot arra, hogy széles közönséget mozgasson meg. Idősebbek, gerincbántalmakban szenvedők, vagy ízületi problémákkal, sérülésekkel küzdők is nyugodtan űzhetik rendszeresen. Feszesít, izmot fejleszt, megnyugtat és az egyensúlyt is javítja.

Pilates
09:00 - 10:00
Jolán Márta-Tóth

Astanga
08:15 - 10:00
Adrienn Haraszti

Hatha yoga
11:00 - 12:30
Adri Haraszti

Sunday
Body Art
10:00 - 11:00
Párvy Patricia

A Body Art azoknak ajánlott, akik a jógánál kicsit többet szeretnének: nemcsak ellazulni, felfrissülni, kikapcsolni, de a testüket is formálni a gyakorlatok közben. A Body Art tökéletes választás erre, hiszen több mozgásforma elemeiből építkezik. Az órákon helyet kapnak a gyógytorna, a japán do-in, a pilates és a jóga mozdulatai is. A Body Art gyakorlása során, csakúgy, mint a jógában, fontos szerepet játszik a tudatos légzés, amit az óra egész ideje alatt tartani kell. A gyakorlatok inkább a nyújtásra fókuszálnak, mintsem a tornára, vagy az erősítésre. Az egy órás foglalkozásoknak dinamikus jellege van, a gyakorlatok lendületesen követik egymást, intenzívebb és nyugodtabb szakaszokat váltogatva. Ez a kímélő jellege alkalmassá teszi a Body Artot arra, hogy széles közönséget mozgasson meg. Idősebbek, gerincbántalmakban szenvedők, vagy ízületi problémákkal, sérülésekkel küzdők is nyugodtan űzhetik rendszeresen. Feszesít, izmot fejleszt, megnyugtat és az egyensúlyt is javítja.

Hatha yoga
11:00 - 12:30
Balázs Szirtes

+Toggle the Widgetbar