Toggle the Widgetbar

Órarend

/* * Custom CSS For Timetable */ #sched-schedule-1-584300369 .sched-column-header { background: #e8e8e8; color: #3f3f3f; } #sched-schedule-1-584300369 .sched-column-header:after { background: #ffffff; } #sched-schedule-1-584300369 .sched-columns .sched-column:last-child .sched-column-header:after { background: #e8e8e8; } #sched-schedule-1-584300369 .sched-column-bg-block { background: #ffffff; border-color: #e8e8e8; } #sched-schedule-1-584300369 .sched-column-bg-block:after { background: #f5f5f5; } #sched-schedule-1-584300369 .sched-row-no-title .sched-column .sched-column-bg { box-shadow: 0 -1px 0 #e8e8e8; } #sched-schedule-1-584300369 .sched-title { color: #3f3f3f; } #sched-schedule-1-584300369 .sched-time-value { color: #3f3f3f; } #sched-schedule-1-584300369 .sched-event .sched-event-inner { color: #ffffff; text-align: center; } #sched-schedule-1-584300369 .sched-event.sched-event-invert .sched-event-inner { } #sched-schedule-1-584300369 .sched-event-title { text-overflow: ellipsis; white-space: nowrap; overflow: hidden; } /*#sched-schedule-1-584300369 a.sched-event.sched-event-sort-hidden { opacity: 0; }*/ #sched-schedule-1-584300369 .sched-sort .sched-sort-current .sched-sort-current-label { width: 100px; } #sched-schedule-1-584300369 .sched-sort.sched-sort-open .sched-sort-dropdown .sched-sort-current .sched-sort-current-label { width: 180px; } /* * Custom CSS Event Popup */ #sched-schedule-1-584300369-popup .sched-popup-description { } #sched-schedule-1-584300369-popup .sched-popup-description .sched-meta a, #sched-schedule-1-584300369-popup .sched-popup-description .sched-popup-description-text a { color: #18bc9c; } #sched-schedule-1-584300369-popup .sched-popup-description .sched-meta, #sched-schedule-1-584300369-popup .sched-popup-description .sched-popup-description-text { color: #535353; background: #ffffff; }

Órarend

Showing All
Hatha jóga
Body Art
Vinyasa flow
Yin jóga
Kismama jóga
Baba-mama jóga
Gyerekjóga
Astanga
Workshop
Tinijóga
Pilates
Balance jóga
Tanfolyam
Tábor
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
Hétfő
Pilates
10:00 - 11:00
Koncz Juci

A test és lélek egyedülálló összhangját érhetjük el a pilates mozgásrendszer gyakorlásával. Jótékony hatást fejt ki hátfájás, egyoldalú terhelésből adódó ártalmak, ízületi mozgás korlátozottsága, tartáshibák, sport- és táncsérülések, betegségek, műtétek, szülést követő panaszok, stresszes életmód, ülő munkavégzés esetén. Mindenkinek ajánlható, aki szeretne jót tenni a testével és önmagával. Jótékony hatást fejt ki: hátfájás, egyoldalú terhelésből adódó ártalmak, ízületi mozgás korlátozottsága, tartáshibák, sérülések megelőzése, sport- és táncsérülések, betegségek, műtétek, szülést követő panaszok, stresszes életmód, ülő munkavégzés esetén.

Kismama jóga - Bejelentkezésre!
11:00 - 12:30
Kálóczy Ágota

Dinamikus Jóga
08:30 - 10:00
Gudra Szandra

Hatha jóga
13:30 - 15:00
Shakti Andi

Pilates
19:00 - 20:00
Koncz Juci

Baba-mama jóga
15:45 - 17:15
Kálóczi Ágota

Nagyok (10 hónapos kortól)

Yin jóga
17:30 - 19:00
Musitz Dóri

Kismama jóga - Bejelentkezés szükséges!
17:30 - 19:00
Kálóczi Ágota

Body Art
19:00 - 20:00
Czina Krisztina

Kedd
Hatha jóga
08:30 - 10:00
Shakti Andi

Pilates
10:00 - 11:00
Geszler Dorka

Tini jóga
16:30 - 17:30
Kovács Tünde

Hatha jóga
17:30 - 19:00
Polyvás Ildi

Body Art
19:00 - 20:00
Kangyerka Barbi

Astanga jóga
19:00 - 20:30
Kellner Dió

Cardio Barrae Bejelentkezésere!
10:00 - 11:00
Varga Marika

Az óra pilates alapokra épül, a gyakorlás az izgalmas balett rúd mellett zajlik. A klasszikusan hagyományosnak vélt „balettszerű” mozdulatok pörgős zenére készült lendületes változata jelenik meg az órán. A cardio barre egy funkcionális tréning, mely szálkásító és zsírégető hatása mellett fejleszti a koordinációt és az állóképességet. A sokoldalú, felcserélhető, színes lépések és kombinációk elsajátítása folyamatos kihívást nyújt. Kinek ajánljuk? Bárkinek, aki valami új kihívásra vágyik, és egy pörgős óra keretében szeretné összetett módon fejleszteni magát. A létszám limitált, ezért az órákra bejelentkezés szükséges! Jelentkezz be az info@monsoonyoga.hu email címen vagy a 06 20 484 0903 telefonszámon.

Péntek
Vinyasa Flow
11:00 - 12:30
Shakti Andi

Pilates
10:00 - 11:00
Koncz Juci

Hatha jóga
19:00 - 20:30
Szabó Tamás

Hatha jóga
17:30 - 19:00
Szirtes Balázs

Hatha jóga
13:30 - 15:00
Shakti Andi

Japán nyelvű hatha jóga
11:00 - 12:30
Hollósi Anna

Vinyasa Flow
08:30 - 10:00
Shakti Andi

Funkcionális erősítés
16:30 - 17:30
Szabó Tamás

Dinamikus jóga
07:30 - 08:30
Bere Anita

Cardio Barrae Bejelentkezésre
10:00 - 11:00
Varga Marika

Az óra pilates alapokra épül, a gyakorlás az izgalmas balett rúd mellett zajlik. A klasszikusan hagyományosnak vélt „balettszerű” mozdulatok pörgős zenére készült lendületes változata jelenik meg az órán. A cardio barre egy funkcionális tréning, mely szálkásító és zsírégető hatása mellett fejleszti a koordinációt és az állóképességet. A sokoldalú, felcserélhető, színes lépések és kombinációk elsajátítása folyamatos kihívást nyújt. Kinek ajánljuk? Bárkinek, aki valami új kihívásra vágyik, és egy pörgős óra keretében szeretné összetett módon fejleszteni magát. A létszám limitált, ezért az órákra bejelentkezés szükséges! Jelentkezz be az info@monsoonyoga.hu email címen vagy a 06 20 484 0903 telefonszámon.

Szombat
Body Art
10:00 - 11:00
Párvy Patrícia

A Body Art azoknak ajánlott, akik a jógánál kicsit többet szeretnének: nemcsak ellazulni, felfrissülni, kikapcsolni, de a testüket is formálni a gyakorlatok közben. A Body Art tökéletes választás erre, hiszen több mozgásforma elemeiből építkezik. Az órákon helyet kapnak a gyógytorna, a japán do-in, a pilates és a jóga mozdulatai is. A Body Art gyakorlása során, csakúgy, mint a jógában, fontos szerepet játszik a tudatos légzés, amit az óra egész ideje alatt tartani kell. A gyakorlatok inkább a nyújtásra fókuszálnak, mintsem a tornára, vagy az erősítésre. Az egy órás foglalkozásoknak dinamikus jellege van, a gyakorlatok lendületesen követik egymást, intenzívebb és nyugodtabb szakaszokat váltogatva. Ez a kímélő jellege alkalmassá teszi a Body Artot arra, hogy széles közönséget mozgasson meg. Idősebbek, gerincbántalmakban szenvedők, vagy ízületi problémákkal, sérülésekkel küzdők is nyugodtan űzhetik rendszeresen. Feszesít, izmot fejleszt, megnyugtat és az egyensúlyt is javítja.

Hatha jóga
11:00 - 12:30
Haraszti Adri

A legismertebb jógatípus, sokak szerint ez az „alap-jóga”. A hatha jóga órákon főleg az ászanák (testhelyzetek) precíz, anatómiailag helyes kivitelezésével foglalkozunk, emellett hangsúlyos az egyszerűbb pránajáma gyakorlatok (légzőgyakorlatok) elsajátítása. Az ászanák pontos beállítása először fizikai szinten történik. A hatha jóga célja ezzel nemcsak a fizikai test egészségének helyreállítása, hanem az ászanák elsajátításával a finomenergetikai blokkok oldása és a finomabb érzetek megtapasztalása, ezzel a gyakorló tudatának megnyitása a tapasztalás szubtilisabb szintjei felé. Ugyanez igaz a légzés uralására (a pránajáma gyakorlatokra) is: a légzés közvetlen hatással van az idegrendszerre és a tudati folyamatokra, így légzéstechnikákkal olyan blokkok és korlátok oldhatók, melyeket azelőtt a gyakorló személyisége szerves részének tekintett. Ezen tudati korlátok, koncepciók és a – társadalmi benyomások hatására – önmagunkról kialakult kép lazulásával pedig az ember közelebb kerülhet valódi természetéhez, mert megszűnnek az elme tartalmával való téves azonosulások. A tradicionális hatha jóga elsődleges célja az élet meghosszabbítása és egy kényelmes, boldog létezés a testben. Erre valók a nyújtó, erősítő, egyensúly gyakorlatok, melyekkel megeddzük a testet, elmét és felkészítjük a légzőgyakorlatokra. Ezután következhetnek a légzőgyakorlatok, melyek a légzőszervek, légző izmok fejlesztése mellett a tudat működésére is befolyással vannak. Ezáltal a hatha jóga edzi a testet, segít az ideális testsúly elérésében és stresszoldásra is kiváló, hiszen a hosszú kilégzésekre végzett nyújtó, lazító gyakorlatok tökéletesek a feszültség levezetésére és az óravégi relaxációnak is fontos szerepe van a munka és a hétköznapok során felgyülemlett feszültség, stressz kezelésében.

Astanga jóga
08:15 - 10:00
Haraszti Adri

Mese jóga 02.29.- Bejelentkezésre!.
11:00 - 12:30
Tímár Imola 02.29. bejelentkezésre!

02.29-én szombaton 11:00-től 12:30-ig mese jógát tartunk 3-8 éves gyerekek számára Tímár Imolával. Kézműves foglalkozással, jógázással, teázással és egyéb szórakoztató programokkal várjuk a gyerekeket. Bejelentkezés a recepción 02.28. estig. A foglalkozás ára 2900 Ft.

Vasárnap
Body Art
10:00 - 11:00
Párvy Patricia

A Body Art azoknak ajánlott, akik a jógánál kicsit többet szeretnének: nemcsak ellazulni, felfrissülni, kikapcsolni, de a testüket is formálni a gyakorlatok közben. A Body Art tökéletes választás erre, hiszen több mozgásforma elemeiből építkezik. Az órákon helyet kapnak a gyógytorna, a japán do-in, a pilates és a jóga mozdulatai is. A Body Art gyakorlása során, csakúgy, mint a jógában, fontos szerepet játszik a tudatos légzés, amit az óra egész ideje alatt tartani kell. A gyakorlatok inkább a nyújtásra fókuszálnak, mintsem a tornára, vagy az erősítésre. Az egy órás foglalkozásoknak dinamikus jellege van, a gyakorlatok lendületesen követik egymást, intenzívebb és nyugodtabb szakaszokat váltogatva. Ez a kímélő jellege alkalmassá teszi a Body Artot arra, hogy széles közönséget mozgasson meg. Idősebbek, gerincbántalmakban szenvedők, vagy ízületi problémákkal, sérülésekkel küzdők is nyugodtan űzhetik rendszeresen. Feszesít, izmot fejleszt, megnyugtat és az egyensúlyt is javítja.

Hatha jóga
11:00 - 12:30
Szirtes Balázs

A legismertebb jógatípus, sokak szerint ez az „alap-jóga”. A hatha jóga órákon főleg az ászanák (testhelyzetek) precíz, anatómiailag helyes kivitelezésével foglalkozunk, emellett hangsúlyos az egyszerűbb pránajáma gyakorlatok (légzőgyakorlatok) elsajátítása. Az ászanák pontos beállítása először fizikai szinten történik. A hatha jóga célja ezzel nemcsak a fizikai test egészségének helyreállítása, hanem az ászanák elsajátításával a finomenergetikai blokkok oldása és a finomabb érzetek megtapasztalása, ezzel a gyakorló tudatának megnyitása a tapasztalás szubtilisabb szintjei felé. Ugyanez igaz a légzés uralására (a pránajáma gyakorlatokra) is: a légzés közvetlen hatással van az idegrendszerre és a tudati folyamatokra, így légzéstechnikákkal olyan blokkok és korlátok oldhatók, melyeket azelőtt a gyakorló személyisége szerves részének tekintett. Ezen tudati korlátok, koncepciók és a – társadalmi benyomások hatására – önmagunkról kialakult kép lazulásával pedig az ember közelebb kerülhet valódi természetéhez, mert megszűnnek az elme tartalmával való téves azonosulások. A tradicionális hatha jóga elsődleges célja az élet meghosszabbítása és egy kényelmes, boldog létezés a testben. Erre valók a nyújtó, erősítő, egyensúly gyakorlatok, melyekkel megeddzük a testet, elmét és felkészítjük a légzőgyakorlatokra. Ezután következhetnek a légzőgyakorlatok, melyek a légzőszervek, légző izmok fejlesztése mellett a tudat működésére is befolyással vannak. Ezáltal a hatha jóga edzi a testet, segít az ideális testsúly elérésében és stresszoldásra is kiváló, hiszen a hosszú kilégzésekre végzett nyújtó, lazító gyakorlatok tökéletesek a feszültség levezetésére és az óravégi relaxációnak is fontos szerepe van a munka és a hétköznapok során felgyülemlett feszültség, stressz kezelésében.

+Toggle the Widgetbar